یا علی اکبر از کربلایی علی مردانی
www.ya-almdar.lbx.ir
یا علی اکبر از کربلایی علی مردانی

یا  علی اکبر(ع)
شهزاده علی اکبر              نور دل من دلبر
تو شاهنشه بی سر            ای شبه پیغمبر
                      مولا یا علی اکبر                      
         اربا اربا   شده پیکر تو                                   در عزایت جان دهد مادر تو
آب هم خجل شد از دو لب تو                                    همه جن و ملک در غم تو
غمت شرری شد بر              جان و دل و این پیکر
سوزد دل این نوکر              بنما تو نظر دلبر    
شهزاده علی اکبر................
ای موذن ای بلال کربلا                                         مه جبین و مه لقا عشق خدا   
ای جوان خوش بر و روی حسین                          به چه شمشیر می زنه صد مرحبا
این یل صفدره حیدره              این لیلا اکبره
در صف یل ها اوله                        شاگرده یل حیدره
شاگرد عمو عباسشه               وارث عشق و احساسشه
در ارض و سما حرفشه             حیدر مددی  نعرشه
شهزاده علی اکبر.............
بر زمین پا مکشان جوان من                                  از داغت شد خون فشان چشمان من
رحمی کن بر من پیر تو ای جوان               ای بهار من مشو خزان من
ای شیر نر لیلا                          ای شاه نوه ی زهرا
هم شبه نبی بودی                هم شبه ولی الله
می خواند به دل لشکر               انا ابن العشق حیدر
         گفت لشکر آل الله                    به به زنده شد حیدر
شمشیر می زنه دلبر              از میمن و از میسر
بگو ماشاءالله                     چشمت نزنند اکبر



نویسنده : | تاریخ ارسال: دو شنبه 18 فروردين 1393 ساعت: 17:51|تعداد بازدید : 494
دیدگاههای این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







مطالب مربوط
  • موضوعات CATEGORIES2

  • مطالب پر بازدید Viewed Articles

  • خبرنامه MailForm




  • آرشیو ماهانه Monthly Archive

  • صفحات اضافی Static Pages

  • لیست کاربران Users List

  • پیوندها Links

  • پیوندهای روزانه Link Dump

  • اعضای آنلاین Online Users